واقعیت آن است که نیمقرن تصمیمگیریها و تصمیمسازیها در ایران نه بر اساس ضرورت که اساسا بر اساس الزام بوده است بنابراین در اجرای قانون و مقرراتی که نه بر اساس نیاز بلکه صرفا به موجب یک الزام بوده، نمیتوان انتظار نتایجی را داشت که همان قانون و مقرر...
شنبه، 16 اسفند 1399 - 00:07